بینش مطهر

بینش مطهر
آخرین نظرات

سازمان بسیج شهرداری تهران با همکاری موسسه بینش مطهر و در راستای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بالا بردن بصیرت و ایجاد نظام فکری و ارتقاء بینش بسیجیان اقدام به برگزاری مسابقات طرح مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری کرده است.به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران, این مسابقات در دو قالب حضوری و مکاتبه ای برگزار می شود.

در مسابقات مکاتبه ای ۱۲ اثر استاد مرتضی مطهری ، در طول ۱۲ ماه مورد مطالعه قرار می گیرد. بدین ترتیب که کتب به صورت ماهانه و با۷۰ درصد تخفیف در اختیار مخاطبین قرار گرفته و هر ماه پاسخنامه سوالات هر کتاب جمع آوری شده و کتاب بعدی در اختیار اندیشه جویان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش طرح حضوری تربیت مربی بینش مطهر نیز در ۴۰ هفته آموزشی تنظیم شده و اندیشه جویان هر هفته بعد از مطالعه مطالب تعیین شده در گروه های مباحثاتی در کلاسهای آموزشی شرکت خواهند کرد. در این طرح نیز ۱۹ کتاب مورد مطالعه و آموزش قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است به برگزیدگان هر مرحله جوایز ارزنده ای از قبیل یک سفر عمره مفرده, پنج سفر عتبات عالیات و ده سفر مشهد مقدس اعطاء خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به استقبال گسترده بسیجیان شهر تهران از طرح مطالعاتی شهید مطهری گفت: تصمیم گرفته ایم ظرفیت پذیرش اندیشه جویان بسیجی در این طرح را افزایش دهیم تا بتوانیم بخشی از استقبال گسترده بسیجیان را پاسخگو باشیم.

محسن پیرهادی اظهار داشت: از ابتدا بنابراین بود که هزار نفر در طرح مذکور پذیرش شوند اما اکنون این ظرفیت به سه هزار نفر افزایش یافته و علاقمندان می توانند به ثبت نام خود در طرح مطالعاتی شهید مطهری ادامه دهند.

وی ادامه داد: هدف از این طرح تقویت دانش و آگاهی بسیجیان در حوزه اندیشه ورزی است و به دو صورت حضوری و مکاتبه ای برگزار خواهد شد.

پیرهادی گفت: علاقمندان به آموزش در دوره تربیت مربی باید به صورت حضوری در کلاس ها شرکت کرده و در پایان آزمون های لازم را پشت سر بگذراند. اما در دوره مکاتبه ای نیاز به حضور علاقمندان نیست و آنها به صورت آموزش از راه دور با طرح مذکور  ارتباط برقرار خواهند کرد.

نظرات (۲)

مسئول محترم سایت از زحمات شما متشکر

آیا نمی شود برای نظر دادن اسم و کد امنیتی  اجباری نباشد

پاسخ:
با سلام و تشکر از لطف شما
خیر
خیلی خوب. انشاله تا سطح 3 این طرح ادامه داشته باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی