بینش مطهر

بینش مطهر
آخرین نظرات

مسئولان دبیرخانه های بینش مطهر می توانند درصورت تمایل به برگزاری مسابقه کتاب خوانی " نهضت حسینی" در ایام ماه محرم در استان یا منطقه خود، تعداد کتاب نهضت حسینی مورد نیاز را به صورت تخمینی حداکثر تا روز چهارشنبه 8 آبان، به دبیرخانه مرکزی اعلام نمایند. در طول ماه محرم، دبیرخانه هایی که برای برگزاری مسابقه اعلام آمادگی می نمایند مجاز به تهیه کتاب نهضت حسینی با تخفیف 40 درصد می باشند.

این مسابقه به صورت استانی برگزار گردیده و وظیفه تبلیغات، ثبت نام، برگزاری مسابقه و تأمین جوایز مورد نیاز  از طریق ارتباط گیری با ارگانها و نهاد های دولتی ـ بر عهده دبیرخانه های استانی می باشد. سؤالات مسابقه از سوی دبیرخانه مرکزی در قالب تستی - تشریحی طرح و برای دبیرخانه های متقاضی، ارسال می گردد. لازم به ذکر است؛ تصحیح سؤالات برعهده مسئولان دبیرخانه هر استان می باشد.
امید است این مسابقه  بتواند مقدمات جذب تعدادی از افراد را به عنوان اندیشه جو برای دبیرخانه ها فراهم آورد. ان شاء الله این مرحله، شروعی باشد برای مسابقات بعدی که البته به صورت کشوری برگزار گردد. تا کنون استان های چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، زنجان، مرکزی و گلستان آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقه اعلام نموده اند.
                                                                                                                                دبیرخانه مرکزی

در ضمن سوالات مربوط به این مسابقه در منوی آزمون درج شده است.

                               

نظرات (۲)

سلام
ایا سولات مسابقه نهضت حسینی را روی سایت نمیزارین؟
پاسخ:
باسلام
از روز اول ماه محرم، سوالات روی صفحه آزمون سایت قرار داده شده است. لطفا با دقت مشاهده بفرمایید.
سلام .میشه کتاب و تو سایت بزارین تا دانلودش کنیم.
پاسخ:
باسلام
متاسفانه فعلا چنین امکانی وجود ندارد.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی