بینش مطهر

بینش مطهر
آخرین نظرات

کتاب درسنامه آزادی انسان منتشر شد

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم


1-    از آنجا که برنامه تربیت مربی در بعد عملی و شکل دهی نظام فکری دو رکن مهم فعالیت های دبیرخانه بینش مطهر می باشد لذا برای ارتقاء سطح دانش و تقویت روحیه اعتماد به نفس رحمانی، در آستانه ورود به وادی تدریس آثار شهید مطهری به عنوان اثر فاخر معارف الهی، برای سرگروهان، مربیان و اساتید محترم و همه کسانی که مایلند علاوه بر مباحث کتاب در تقویت نظام فکری اسلامی تلاشی مبذول نمایند ، درسنامه کتاب های استاد، آماده و قابل  استفاده کاربردی می باشد.

2-    مطالب درسنامه هیچگاه جایگزین مطالعه از اصل کتاب نمی باشد. پس از مطالعه و دقت درمتن اصلی کتاب، درسنامه در جهات متعددی مددرسان خواهد بود.

3-    آن چه در این طرح از اهمیت بسزایی بر خوردار است، برنامه ریزی مدون برای دستیابی به اهداف این طرح می باشد. بدین منظور، چگونگی مطالعه برنامه‌ریزی شده درسیرآسان به مشکل آثار و چیستی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری درکتاب بینش مطهر، مندرج است. لازم است مربی و اندیشه جو قبل از تدریس و تحصیل از چگونگی و چیستی این برنامه کاملا مطلع باشد.

4-    این درسنامه به عنوان اولین درسنامه، در سیر مطالعاتی به ابعاد مختلف خصوصا در جنبه های کاربردی و تکمیل مباحث با استفاده ازنظرات بزرگان همچون امام، ولی معظم فقیه، علامه طباطبایی و... وارائه خلاصه آثر و جنبه های دیگر مندرج در متن، الگویی برای تهیه دیگر درسنامه ها می باشد.

5-    باز خورد مطالب درسنامه ها و ارائه نکات اصلاحی و تکمیلی توسط مدرسین و علاقمندان محترم، بسیار لازم و ضروری است لذا دبیرخانه بینش مطهر مشتاقانه منتظر دریافت نظرات می باشد تا ان شاء الله درچاپ های بعدی، مطالب جالب پس ازتایید، با ذکر نام افراد،  مندرج گردد.

6-     در تهیه این درسنامه آقای آقادادشی و خانم ها حوریه حسینی اکبر نژاد و هاله حسینی اکبر نژاد و همکاران ایشان خانم ها نفیسه سادات اسدی، فاطمه نیک بین، ندا بهبودی، مریم زبرجدی مساعدت شایان توجه نمودند که از همه برادران و خواهران گرامی و تشکر و قدر دانی می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی